Relationship: Sunday, December 1, 2013

Salam, alhamdulillah majlis khatan mlm tadi berjalan dgn lancar.

Dah siap berkemas semua tinggal khemah gedabak tu je catering nak hangkut. Terima kasih daun keladi siapa yg hadir semalama. Terharu sampai terkesak esak aku classmates yang dari kl pahang pun sudi jugak datang terima kasih babe!:)




So caption relationship tu mesti mcm pelik sikit kan. Bukan apa semua orang ada sedara mara jugak kan. Tapi tak semua orang suka or rapat dgn kasen mazen korang tu kan. So here's the thing. The situation is aku mmg tak rapat dengan kazen aku. Okay tu tak kisahlah kan. Tak rapat takpelah but aku still respect dorang lagi lagi if dorang older than me. Tak kisahlah apa pun dorang buat kat aku, family aku ke but aku tetap salam dorang semua everytime aku jumpa dorang.

Tak payah nak simpan dalam hati sangat. Dorang bnci ke apa ke aku tak ambil kisah. Jangan sampai dia cakap aku sombong buat tak kenal sudah. Siapa tak rasa kecewa if cousins sendiri buat muka tahi bila nampak korang siap nak perli perli lagi. Come on guys, we live in 2013 not 1813 okay. Take it easy guys. Kita tak perlu nak cemburu dengam kejayaan org lain. Jadikan sebagai pembakar semangat. Thats all.

Air dicincang takkan putus.  Walau jauhnya korang lari dari mereka. Pertalian tu tetap mengalir dalam darah. For those yg got some situation, better senyap and the most important thing is respect the old one. Biar dorang salah mcmana pun. We still need to respect their decision, opinion and so on

Semua orang tak sempurna walau kita sedarah daging sekalipun.

Salam


readers
credits: 1 2 copyright © a little memory
"♫Insert song title here!"
-